Sunday, October 18, 2009

Trip To Kota Kinabalu : Day 4

Date : 10/10/2009
Supir : Mastika Liyana Ali & Sabri Salleh

Hari ke-4..arini kami mulakan dengan berjalan disekitar KK..Kemudian berhenti sebentar di kedai yg menjual mutiara dan kristal.Byk jugak la yg diborong oleh kami untuk sanak saudara dan taulan..ada yg mahal,sangat mahal dan ada yg berpatutan. Pastu, Mastika Liyana Ali dan Sabri Salleh kepingin ke Muzium Sabah. Walaupon saya tidak gemar tp kuikuti jua..sampai disana saya memilih untuk berlegar2 di kawasan muzium daripada masuk ke dalam muzium.. lepak di cafe,amik gambar di sekitar,jalan2 kat heritage village...dalam kol 1 lebih rasenya, kami bergerak ke panggung wayang untuk tgk Surrogates.. ternyata pilihan yg tepat oleh Sabri Salleh.Pilihan yg tidak menghampakan...selepas tgk wayang,Sabri mengutarakan lagi cadangan beliau untuk ke SPA untuk urut kaki sebab kaki da penat..Pun pilihan yg tepat kali ini..lepas urut kaki terasa ringan..sewaktu sesi urut saya dan Sabri Salleh kadang2 menjerit kesakitan..hahahaha..Mastika Liyana Ali tidak menunjukkan sebarang reaksi agresif cuma kadang2 kedengaran bunyik halus..hahahaha..

Selepas sesi urut kami pon ke pasar phillipines untuk beli kuih cincin dan barang2 cenderahati..Kuih cincin ni wajib beli,ramai yg da order..Singgah di pasar kraftangan,Mastika Liyana Ali beli adiah untuk family die..begitu juga dengan sabri Salleh..Saya?duit saya da abis pada waktu ini..haha..so,tgk jela..

Badan pon da berpeluh,kami pon pulang ke hotel untuk membersihkan diri sebelom keluar makan die pasar malam bersebelahan dengan pasar phillipines..Kami makan seafood..boleh tahan jugak..persekitaran agak sempit tp boleh laa...dan bayarannya juga tidak mahal..lagi berbaloi dari steamboat aritu.

Selepas makan,kami pon balik ke hotel, bersedia untuk pulang ke tanah air...

3 comments:

My name starts with M said...

erm. hasil dari reflexology menunjukkan yang Sabri Salleh.. erms.. takpelah. hahaha

saya menjerit halus tatkala reflexology bukan kerana sakit dipicit di kaki, tapi sakit dicubit org sebelah yg menahan kesakitan seolah2 mahu beranak

My name starts with M said...

oh satu lagi kisah Azri yang tidak dishare Azri dgn pembaca.

"makcik mengurut mengalami kesukaran untuk mengurut dgn lancar di betis kerana terpaksa melalui hutan belantara yang berliku2, adakalanya saya menjerit kesakitan kerana banyak bulu2 saya tercabut hasil urutan makcik yang cuba mengorat saya itu"

Mandara said...

tp makcik tu cakap,"ada bulu kaki la baru jantan"..ohh..dan makcik itu ada menyebut besarnya kaki mastika..