Tuesday, June 9, 2009

Sepetang Di Mydin Mall


Da lama tak lepak di Mayang Village, Mydin Mall..Punya la ramai orang,cm da nak dekat dah raya puasa..Lepak dekat mapley akt situ.Saya makan murtabak + nes ais..da lama mengidam nak makan murtabak ni..tp tak best lnsg!!cm murtabak segera..

Tgh duk best2 borak, tetiba datang seorang lelaki,berumur dalam lingkungan awal 30 an berpakaian kemeja kemas cuma berkain pelikat mengetuk meja kami, menggelengkan kepalanya dan terus hanyut dalam lautan manusia..Kami hanya mampu mengiyakan perbuatan beliau.. Kenapala ramai sangat orang hilang kewarasan skang ni..Apakah yg membuatkan insan2 ini menjadi begini?yg tu kite tak tau..tp bila tgk golongan ini,saya lebih berasa takut dari kesian sb x dapat nak agak apa yg mampu mereka buat..yela,kalo tup2 tetibe beliau mencurahkan air ke muka saya,xkan la kite sebagai manusia normal,nak pegi pukul die plak kan,dayus la kite kalo begitu..

Tp saya kagum,walaupon golongan ini kebanyakkannya sudah lupa asal usul,tempat tinggal tp yg pastinya mereka masih ingat bagaimana hendak merokok..nampaknya ingatan mereka bukanlah terjejas sepenuhnya..

Sama sama kite renungkan..

2 comments:

Mrs Faizal said...

sy takot spesis org kurang waras. ngeri! hahahhaaa ~

Mandara said...

hahahaha..saya pon buat dekk je..